06-1949 9270 info@a-zvlinder.nl

Mijn eerste interimbaan, van 8 februari t/m 27 juni 2008:

Het Audiologisch Centrum Eindhoven, vroeg mij begin februari 2008 met spoed in te vallen voor een van hun medewerkers op de front-office en de patiëntenadministratie in zowel Tilburg als in Breda.
De werklocaties waren: Tilburg en Breda. De arbeidsduur was tot 1 juni, 32 uur in de week en werd in juni 16 uur per week. Mijn opdracht om het Audiologisch Centrum te ONTZORGEN was per 27 juni 2008 geëindigd.

Mijn werkzaamheden:

Eerste aanspreekpunt van de cliënten zowel persoonlijk aan de balie als telefonisch. De patiëntenadministratie bijhouden en verwerken, vanaf de ontvangst van de verwijzing van arts of specialist t/m het sluiten van het dossier door het beëindigen van het benodigde persoonlijke audiologische traject. Het verwerken van dossiers, het uitnodigen van cliënten, informatie geven, in- en uitgaande correspondentie, eerste aanspreekpunt voor; huisarts, assistente, poli van ziekenhuis, specialist, audiciëns (hoortoestellenwinkels), etc. Ik vond het fijn dat ik dit bedrijf op twee vestigingen kon ONTZORGEN.

Related Posts

Leave a Reply